Wat hadden we vanmorgen een leuke ochtend!
Groep 8 van basisschool De Regenboog uit Bedum kwam op bezoek bij Voedselbank Het Hogeland. Naar aanleiding van een spreekbeurt van een van de leerlingen over de Voedselbank hadden de kinderen een boodschappenlijstje meegekregen. Het resultaat? Maar liefst vier kratten vol boodschappen!
Het was een ontzettend leuk en leerzaam bezoek, voor de leerlingen, de begeleiders en onze vrijwilligers. Mooi om te zien hoe enthousiast en betrokken de kinderen waren.
Nogmaals heel erg bedankt, groep 8 van basisschool De Regenboog, voor jullie bezoek en jullie geweldige inzameling!
Kent u een school die dit ook leuk en leerzaam zou vinden? Laat het vooral weten! We ontvangen schoolgroepen graag om te laten zien wat we doen en waarom ons werk zo belangrijk is.


