• Skip to primary navigation
  • Skip to main content
  • Skip to primary sidebar
  • Skip to footer
Voedelsbank Het Hogeland

Voedselbank Het Hogeland

Voor elkaar

  • Home
  • Contact
  • Nieuws
    • Agenda
  • Klant worden?
    • Hoe werkt het?
    • Wanneer komt u in aanmerking?
    • Aanmelden
    • Voor de hulpverleners
  • Geven?
    • Geld doneren
    • Voedsel doneren
    • Helpen als bedrijf
  • Vrijwilliger worden?
  • Wie zijn wij?
  • Bent u klant?
    • Klacht?
    • Infoboekje
    • Recepten
  • Voedselveiligheid
Je bent hier: Home / Klant worden? / Klacht?

Klacht?

Lees Voor

Bent u klant bij Voedselbank Het Hogeland? En is u iets overkomen waarover u een klacht wilt indienen?

Dat kan met een mail, bij het Bestuur van de Stichting Voedselbank Het Hogeland. Het mailadres is: info@voedselbankhethogeland.nl  Zet bij ‘onderwerp’: klacht, vertrouwelijk.

Een briefje sturen met uw klacht kan ook. Het postadres is: Lombok 1, 9951 SC Winsum. Adresseer de envelop aan “Het Bestuur van de Stichting Voedselbank Het Hogeland” en zet er  “vertrouwelijk” bij.

Bespreek in uw mail of briefje alstublieft de volgende punten:

  • Waarover (of: over wie) gaat uw klacht, en wat is uw klacht precies – probeert u dit alstublieft duidelijk te vertellen.
  • Op welke dag (datum) gebeurde het? En wanneer? (tijdstip, ongeveer)
  • Vermeld uw voor- en achternaam. De klacht zal  gemakkelijker behandeld kunnen worden als u uw naam opgeeft. Anonieme klachten worden in principe niet behandeld.
  • Vermeld hoe u te bereiken bent: telefonisch (uw nummer), per mail (uw mailadres) of met de gewone post (uw huisadres).

Binnen ongeveer zeven dagen krijgt u een ontvangstbevestiging. Vervolgens wordt uw klacht onderzocht. Het doel van dit onderzoek is een helder en evenwichtig beeld te krijgen van wat er gebeurd is en van de reden(en) van uw klacht.

Tijdens dit onderzoek zal een bestuurslid contact met u opnemen om ook mondeling van u te horen wat er precies gebeurd is. In het geval dat uw klacht over een of meer personen gaat, dan wordt vervolgens ook met die persoon/personen gesproken. Iedereen die bij het onderzoek naar uw klacht betrokken is en gehoord wordt, is op grond van de privacywet verplicht tot geheimhouding. Dit geldt ook voor u.

Nadat het onderzoek helemaal afgerond is – dat kan een week of vijf duren -, hoort u de uitslag. Afhankelijk van de uitslag krijgt u ook informatie over de eventuele maatregelen die worden genomen naar aanleiding van uw klacht.

Primary Sidebar

Klant worden?

  • Wanneer komt u in aanmerking?
  • Hoe werkt het?
  • Aanmelden
  • Voor de hulpverleners
  • Klacht?

Footer

Voedselbank Het Hogeland

De Stichting Voedselbank Het Hogeland werkt volgens dit Privacy statement en met de vertrouwenspersonen van Voedselbanken Nederland

Lees meer ›

KvK en ANBI geregistreerd

De Stichting Voedselbank Het Hogeland staat ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 01133021 (RSIN 819564333). Ook is de Stichting een ANBI. Het voordeel van schenken aan ANBI’s is dat u de gift geheel of gedeeltelijk in aftrek kan brengen op uw belastbaar inkomen. De Belastingdienst betaalt dus mee aan uw gift.

Steun de voedselbank

Een eenmalige donatie geven. Dat kan eenvoudig met iDeal.

Doneer direct

Copyright © 2025 Voedselbank Het Hogeland • Privacy verklaring • Disclaimer • Contact